رئیس کمیته امدادشهرستان اسلام آباد غرب از مشارکت ۸۰ میلیون ریالی یکی از نیکوکاران این شهرستان در طرح بخشش ایرانیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدبیگزاده بیان کرد: نیکوکار اسلام آبادی با هدف کمک به نیازمندان و مددجویان این شهرستان کمک کرده است.

او افزود: کمک صورت گرفته به منظور خرید لوازم خانگی ضروری به صورت کالا شامل یخچال، اجاق گاز، پتو در اختیار ۲خانواده از مددجویان این شهرستان که دارای نیاز شدید مالی بودند قرار گرفته است.

بیگزاده گفت:دانش آموزان این خانواده‌ها به دلیل نداشتن گوشی همراه و  به شبکه اجتماعی شاد دسترسی نداشتند و از طریق این خیر ونیکوکار عزیز اقدام به خرید دو دستگاه گوشی هوشمند جهت استفاده دانش آموزان این خانواده‌ها از برنامه‌های آموزشی و تحصیل شد.


رئیس کمیته امدادشهرستان اسلام آبادغرب به موضوع رزمایش بخشش ایرانیان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف مشارکت افراد خیر و نیکوکار در استانه ماه مبارک رمضان در سطح کشور فعالیت خود را آغاز کرده است و ما در این نهاد آمادگی داریم کمک‌های افراد نیکوکار این شهرستان جهت توزیع در بین نیازمندان هستیم.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.