سرپرست نظارت بر ساخت بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آباد غرب؛ از اتمام ساخت این بیمارستان تا پایان خرداد سال جاری خبر داد و گفت: پس از عملیات ساخت؛ این بیمارستان برای نصب تجهیزات پزشکی تحویل دانشگاه علوم پزشکی می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا پرنیان  گفت:کار مقاوم سازی این بیمارستان به پایان رسیده و عملیات تاسیسات مکانیکی و برقی آن ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او پیشرفت این بیمارستان را ۶۰ درصد اعلام کرد و ابراز امیداوری کرد طبق تعهد پیمانکار پروژه و قول او به استاندار کرمانشاه کار ساخت تا پایان خرداد ماه به اتمام برسد.

پرنیان با بیان اینکه ساخت و ساز بیمارستان اسلام آباد غرب با ۲ شیفت کاری در حال اجرا است، گفت: از چهارم فروردین ماه این پروژه با رعایت پروتکل های بهداشتی ناشی از بیماری کرونا با ۱۳۰ کارگر و ۲۰ مهندس مشغول به فعالیت است.

او اظهار داشت: تمام مصالح مورد نیاز احداث بیمارستان اسلام اباد غرب قبل از عید نوروز ۹۹ خریداری شده و شیوع بیماری کرونا اثری بر تامین مصالح این پروژه تاکنون نداشته است.

سرپرست نظارت بر ساخت بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب؛ در ادامه بیان داشت: برای ساخت ابنیه بیمارستان امام خمینی (ره) اسلام آبادغرب ۱۲میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و برای تاسیسات مکانیکی و برقی آن پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار لحاظ شده است.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.