فرمانده سپاه نهاوند گفت: هزار سبدکالا در رزمایش مومنانه بین افراد نیازمند نهاوند توزیع شد.

توزیع هزار سبدکالا در رزمایش مومنانه بین نیازمندان نهاوندی سرهنگ پاسدار علی مختاری، فرمانده سپاه نهاوند در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: در حاشیه اجرای رزمایش کمک مومنانه در شهرستان نهاوند نخستین مرحله توزیع بسته‌های غذایی در بین نیازمندان شهرستان نهاوند در درماه رمضان توزیع شد.

او افزود: در این مرحله هزار بسته غذایی شامل مرغ، برنج و گوشت روغن در بین نیازمندان توزیع شد و در طول ماه مبارک رمضان چندین مرحله دیگر از توزیع اقلام غذایی در شهرستان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه نهاوند با بیان اینکه این بسته‌های غذایی از طرف سپاه و با کمک خیران تهیه شده است گفت: این بسته‌ها به خانواده‌هایی که توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج از قبل شناسایی‌شده‌اند اهدا می‌شود.

مختاری افزود: مردم مومن و انقلابی شهرستان نهاوند با مساعدت خود می‌توانند در راستای اجرای هرچه بهتر رزمایش کمک مومنانه فعالیت داشته باشند و در این شرایط کرونایی به یاری نیازمندان بیایند.

او بیان کرد: پایگاه‌ها، مساجد و حوزه‌های بسیج محور جمع‌آوری کمک‌های مردم هستند و شماره‌حساب‌های اعلام‌شده سازمان بسیج نیز برای دریافت مبالغ نقدی کمک دهندگان اعلام‌شده است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: بیش از ۴ هزار خانواده در شهرستان نهاوند شناسایی‌شده‌اند که بسته‌های غذایی را در چند مرحله دریافت می‌کنند.

او به دیگر اقدامات بسیج برای مقابله با کرونا اشاره کرد و افزود: کار ضدعفونی و گندزدایی از مناطق مختلف کماکان توسط گروه‌های جهادی تداوم دارد و بسیج در کنار مردم است.

مختاری گفت: بعد از شیوع کرونا با همه توان در خدمت مردم شهرستان نهاوند هستیم و بسیجیان با تولید ماسک و توزیع مواد ضدعفونی‌کننده در چندین مرحله نشان دادند که هرکجا نیاز باشد به یاری مردم می‌شتابند.

فرمانده سپاه نهاوند دادامه داد: مجموعه‌های شهرستان در بحث مبارزه با کرونا همکاری خوبی با سپاه شهرستان دارند و تا شکست کامل بیماری کرونا در کنار همشهریان هستیم و امسال درکارگاه‌های مختلف گروه‌های جهادی چند هزار ماسک تولید و به نیازمندان اهدا شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.