رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:عدم رعایت مسائل بهداشتی و فاصله گذاری توسط برخی از شهروندان،باعث هدر رفتن زحمات و تلاش‌های همگانی در رابطه با مبارزه با بیماری کرونا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام درهفدهمین جلسه ستاد استانی مبارزه با کرونا ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و تقدیر از توجه و عنایت ویژه استاندار و مسئولان ارشد استانی و مدیران دستگاه‌ها و ارگان‌ها در راستای مبارزه با بیماری کرونا در سطح استان گفت: تلاش‌های همه مسئولان و دست اندرکاران در کنار خدمات شبانه روزی و جهادگونه مجموعه مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در جهت مبارزه با بیماری کرونا چشمگیر و ارزشمند است.

او با بیان اینکه عدم رعایت مسائل بهداشتی و رعایت فاصله گذاری توسط برخی از شهروندان در سطح جامعه، باعث هدر رفتن زحمات و تلاش‌های همگانی در رابطه با مبارزه با بیماری کرونا می‌شود، مطرح کرد: باید همه ما با هم تلاش کنیم که در کمترین زمان ممکن زنجیره انتقال بیماری کرونا در سطح استان را قطع کنیم و سلامتی را به یکدیگر هدیه دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: با تعامل و همدلی و همراهی همگانی می‌توانیم در راه حفظ سلامت مردم و جامعه و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، مبارزه‌ای همه جانبه با آن داشته باشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.