صفحه اینستاگرامی نوجوان، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، توصیه‌های ایشان را مربوط به شرایطی که امکان برگزاری مراسم‌های عمومی ماه رمضان نیست، منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای همه ما امسال ماه رمضان با سال‌های گذشته بسیار متفاوت است، چرا که ماه رمضان همیشه موقعیت مناسب و باارزشی برای گردهم آمدن مردم مسلمان شهر و کشور جهت قرائت قرآن و ادعیه مختلف، و نزدیک کردن دل‌ها به خدای جهانیان بوده است، که این بار به دلیل شیوع کرونا امکان برگزاری این مراسم‌های جمعی وجود نداشته اما این به این معنی نیست که به دلیل عدم برگزاری مراسم‌های معنوی جمعی از فرصت‌های ارزشمند این ماه مبارک غافل شویم، بلکه خوب است در خلوت و تنهایی خود بیش از گذشته جهت خودشناسی و درنهایت خداشناسی تلاش کنیم. همچنین باید ارزشمندترین شب‌های سال یعنی شب‌های قدر را با وجود خانه ماندن و تنها بودن، بیش از پیش قدر دانسته و با بر سر گرفتن قرآن‌ها، این بار از عمق قلب‌هایمان برای ظهور منجی عالم بشریت دعا کنیم.

صفحه اینستاگرامی نوجوان، منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، در ارتباط با از دست ندادن فرصت‌های ارزشمند ماه مبارک رمضان در شرایطی که نمی‌توانیم مراسم‌های عمومی برگزار کنیم، ویدئویی از سخنان ایشان منتشر کرده و نوشت:

" تماشایی | مناجات در خانه
‌ توصیه آقا در غیاب جلسات عمومی ماه رمضان
‌ خلوت‌های خودتون رو دریابید

‌ نو+جوان ؛ انرژی امید ابتکار"

/


بیشتر بخوانید: از فرصت عبادت در ماه رمضان چگونه استفاده کنیم؟


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.