رئیس شورای اسلامی شهر بسطام گفت: زمین سالن مدیریت بحران و پارک اکو توریسم بسطام متعلق به اوقاف است و ایجاد این دو زیرساخت منوط به موافقت و تعامل این نهاد است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، ناصر شمس رئیس شورای اسلامی شهر بسطام، در نشست کارگروه رسانه‌ای مدیریت شهری بسطام با بیان اینکه مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان قول مساعد افزایش اختیارات اداره ورزش و جوانان بسطام را داده است، گفت: دو سال قبل در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شاهرود برای دیوارکشی زمین ورزشی کلوت بسطام ١٧٠ میلیون تومان مصوب شد که تاکنون ریالی تخصیص داده نشده است.

او افزود: در رابطه با سالن مدیریت بحران و پارک اکو توریسم بسطام که زمین آن متعلق به اداره اوقاف بسطام است مکاتباتی انجام‌شده که با همکاری اداره اوقاف به نتایج خوبی برسیم.

شمس درباره تأمین اجتماعی این شهر نیز بیان کرد: در تمامی دوره‌های شورای اسلامی این امر پیگیری شده، ولی علی‌رغم پیگیری حسینی شاهرودی نماینده شاهرود و میامی در مجلس و دستور وزیر رفاه، تاکنون هیچ گونه پاسخ مثبتی از طرف مدیرکل تأمین اجتماعی استان سمنان برای درمانگاه بسطام داده نشده و هیچ منطق و قانونی نیز پشت عدم پاسخگویی وی وجود ندارد.

محمد سلیمان‌پور شهردار شهر نمونه گردشگری بسطام نیز در این نشست با بیان اینکه درخواست بازنگری طرح جامع شهری بسطام داده‌شده و از مشاوران برجسته کشوری استفاده خواهیم کرد، گفت: میدان ورودی بسطام از طرف آزادشهر که به نام امام رضا (ع) نامگذاری شده تا دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

او  با بیان اینکه تا پایان ماه مبارک رمضان تندیس سردار شهید قاسم سلیمانی در ابتدای خیابانی به همین نام نصب خواهد شد، ابراز کرد: از ١۵ اردیبهشت‌ماه ساماندهی کارگران فصلی انجام خواهد شد و از کشاورزان و شهروندان بسطامی انتظار همکاری با این طرح را داریم.

دبیر کارگروه رسانه و تبلیغات بسطام نیز در این نشست ضمن اشاره به تعامل بین این کارگروه و مدیریت شهری، گفت: در روز‌های آینده کارگروه رسانه و تبلیغات بسطام با فراخوان جذب حداکثری افراد فعال در فضای مجازی و رسانه‌های نوپا و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای ارتقای سواد رسانه‌ای افراد اقدام خواهد کرد.

محمد رضا بابا محمدی درباره اهداف کارگروه رسانه‌ای مدیریت شهری، بیان کرد: دریافت دغدغه‌ها، نیاز‌ها و پیشنهادات شهروندان و انتقال آن به مدیران و سپس گزارش آن به افکار عمومی از وظایف این کارگروه است.

او افزود: ایجاد حس نشاط و شادابی در جامعه با انتشار اخبار امیدبخش، ترغیب شهروندان به مشارکت در امور شهری و کمک به اجرایی‌شدن تمام برنامه‌هایی که در راستای پیشبرد اهداف کلان و مهم شهر و منطقه محسوب می‌شود، از اهداف اصلی این کارگروه خواهد بود.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.