امروز طرح آستان مهربانی در حرم مطهر قیدارنبی (ع) با بسته بندی و توزیع ۱۰۰۰ بسته اقلام غذایی در میان نیازمندان انجام شد.

بسته‌بندی و توزیع ۱۰۰۰ بسته اقلام غذایی در میان نیازمندان خدابنده‌ایعلی ذوالقدر، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده،در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:به مناسبت ماه رمضان و با توجه به اینکه بدلیل شیوع بیماری کرونا بسیاری از کسب و کار‌ها در چند ماه گذشته تعطیل بوده و برخی از خانواده‌ها با مشکلاتی در زمینه معیشت روبرو هستند تعداد ۱۰۰۰ بسته اقلام غذایی تهیه و در بین این خانواده‌ها توزیع شد.

هزینه این تعداد بسته‌های معیشتی و حمایتی از کمک‌های خیرین بوده و با کمک بسیج خادمان افتخاری و با استفاده از ظرفیت خیرین در بقاع متبرکه تهیه و در مناطق محروم توزیع شد.

این مقام مسئول اظهار داشت:خوشبختانه اقدامات قابل توجهی برای مقابله با ویروس کرونا با بهره گیری از ظرفیت موقوفه‌ها انجام شده است گفت: در همین زمینه تاکنون ۶۰۰ بسته غذایی و بهداشتی شامل ماسک، مواد شوینده و ضدعفونی کننده وتعدادی کارت خرید ۲۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی در مناطق محروم شهرستان توزیع شده است.
 
او خاطرنشان کرد: همچنین در همین راستا با توجه به ظرفیتی که تالار احسان به لحاظ فضای استراحتی و قرنطینه داشت، این مکان اوقافی تجهیز شد و در اختیار بیمارستان امیرالمومنین (ع) خدابنده قرار گرفت.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.