مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی، گفت: فعالیت مجموعه قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه امام رضا (ع) در حوزه اطلاع رسانی بسیار منسجم بوده و با نگاه حمایتی و توسعه ملی نقش آفرینی می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مسعود مهدی زاده مقدم مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در بازدید از قرارگاه تاکتیکی فضای مجازی سپاه امام رضا (ع)، گفت: این قرارگاه فعالیت‌های گسترده‌ای در همه زمینه‌های اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارد و توانسته که در تمام زمینه‌ها به طور کاملاً حرفه‌ای فعالیت کند و یاری کننده صاحبان صنعت است.

او افزود: قرارگاه تاکتیکی، توانسته برای آگاهی بخشیدن در حوزه صنعت از همه بستر‌های فضای مجازی به بهترین نحو ممکن استفاده کند و نیز فرهنگ کارآفرینی و توسعه کسب و کار را گسترش دهد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی ادامه داد: هم افزایی رسانه‌ها و صنعتگران، ارتباط دوسویه هرچه بیشتر را برقرار کرده و به رفع مسائل و دغدغه‌های یکدیگر کمک فراوانی شده است.

مهدی زاده در خصوص اقداماتی که در خصوص ویروس کرونا در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام شده هم، بیان کرد: با توجه به وضعیت و وسعت شهرک‌ها و نواحی صنعتی، تاکنون بالغ بر ۵۰۰ هزار لیتر از محلول الکل و ضدعفونی کننده برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا استفاده شده است.

او با بیان اینکه سلامتی نیرو‌های صنعتی موضوعی مهم در حوزه صنعت است، تصریح کرد: تاکنون افزون بر ۲۳ میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به حوزه بهداشت و درمان مردم توسط واحد‌های صنعتی کمک شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان، تاکید کرد: شناسایی افراد نیازمند انجام شده و کمک‌های مؤمنانه در قالب بسته‌های غذایی و بهداشتی برای نیازمندان تهیه تا در این امر خداپسندانه هم صنعتگران نهایت همدلی و مشارکت را داشته باشند.

مهدی زاده مقدم اظهار کرد: مدیران واحد‌های صنعتی و تولیدی به منظور توسعه صنایع و در جهت شعار سال جهش تولید و گام دوم انقلاب اسلامی که رهبر معظم انقلاب اسلامی تبیین کردند، مانند قبل با مدیریت جهادی به تداوم تولید می‌پردازند تا جهش تولید محقق و رشد و رونق اقتصادی با همکاری تمام ارکان اجرایی استان بیشتر شود.

انتهای پیام//ف. ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.