مدیرکل راهداری و حمل و نقل حاده‌ای استان همدان از پیشرفت ۷۰ درصدی تعریض گردنه خیرآباد تویسرکان خبر داد.

پیشرفت ۷۰ درصدی تعریض گردنه خیرآباد تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مصطفی پناهنده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل حاده‌ای استان همدان در حاشیه بازدید استاندار همدان و جمعی از مسئولان استان از روند اجرای تعریض این محور گفت: تعریض ۵ کیلومتر از این محور به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان واگذار شده که تاکنون ۳ کیلومتر این مسیر آسفالته شده و زیر بار ترافیکی قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه برای تکمیل این طرح چهار میلیارد تومان هزینه شده است، افزود: تمامی عملیات شامل ترانشه برداری، زیرسازی، تعریض ابنیه فنی و ... به همت این اداره کل انجام می‌شود.

پناهنده  ادامه داد: هم اکنون ۳۰ دستگاه خودوری سبک و سنگین و ۳۵ نیروی راهدار در گردنه خیرآباد فعالیت مستمری دارند.

این مسئول با تأکید بر اینکه رفع نقاط حادثه خیز، کاهش تصادفات و تعریض جاده از اهداف اولیه اجرایی شدن این محور است، یادآور شد: تعریض این طرح از شهریور سال ۹۸ آغاز شده است و پیش بینی می‌شود تا دو ماه دیگربه پایان برسد.

گفتنی است، استاندار همدان، به همراه نماینده مردم تویسرکان در مجلس و جمعی از مسئولان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از گردنه خیرآباد بازدید کردند.

در این بازدید استاندار همدان در جریان روند تعریض این محور قرار گرفته و تسریع در اتمام این طرح را خواستار شد.

محور تویسرکان ـ جوکار در حقیقت محور اصلی برای دسترسی به مرکز استان و دیگر شهرستان‌های اطراف است، که تعریض این مسیر زمینه‌ساز حمل و نقل آسان و ایمن است.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار