فرمانده انتظامی شهرستان سیروان از شناسایی و دستگیری سارق حرفه‌ای احشام در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛سرهنگ رضا خورانی فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در روستا‌های بخش کارزان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

او با بیان اینکه ماموران انتظامی با بررسی شیوه و شگرد‌های سارقان در ارتکاب جرم، موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای در این زمینه شدند، افزود: در این راستا یک سارق دستگیر و در بازجویی‌های اولیه به سرقت ۱۶ راس احشام، اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان مطرح کرد: به دامداران توصیه می کنیم ملاحظات و هشدار‌های پلیسی را به درستی رعایت کنند.

او بیان کرد: دامداران باید توجه کنند که از خرید و فروش دام به افراد ناشناس و پذیرفتن چک خودداری نمایند و همچنین نسبت به تقویت روشنایی اطراف محل نگهداری احشام اقدامات لازم را انجام دهند.

خورانی اظهار کرد: دامداران توجه کنند که از توقف گله احشام در کنار جاده و محور مواصلاتی خودداری کرده وحتی الامکان در طول شب از محل نگهداری احشام سرکشی مستمر و نگهبان هوشیار بکارگیری شود.

او ادامه داد: از دامداران نیز خواستاریم به تشدید حفاظت فیزیکی محل نگهداری احشام خود اهمیت بدهید وبا مشاهده تردد افراد یا خودرو مشکوک در نزدیکی محل نگهداری احشام، موضوع را سریع به پلیس ۱۱۰ اعلام نمایید.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.