ویژه ماه مبارک رمضان؛

طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی فارس

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی فارس از طرح تشديد كنترل و نظارت بهداشتي فراورده هاي خام دامي ويژه ايام ماه مبارك رمضان در استان خبر داد.

منصور بستانیان معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف اطمینان از سلامت فرآورده‌های خام دامی عرضه شده به شهروندان، نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی بر واحد‌های تولید، توزیع، فرآوری و عرضه‌ی فراورده‌های خام دامی در سراسر استان تشدید شده است.

او  بیان کرد: طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی از ۴ اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ۴ خرداد ماه ادامه دارد و در این طرح ۷۴ اکیپ در قالب ۴۰ اکیپ سیار و ۳۴ اکیپ ثابت بر تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های خام دامی نظارت دارند.

بستانیان تصریح کرد: شهروندان فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خود را از مراکز معتبر و مورد تائید دامپزشکی تهیه کرده و در هنگام خرید گوشت قرمز به مهر و لیبل درج شده بر روی لاشه یا بسته بندی که حاوی اطلاعات تاریخ تولید، انقضاء، نوع محصول، کد بهداشتی بهره برداری دامپزشکی می‌باشد، توجه کنند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در حوزه فرآورده‌های خام دامی، مراتب را از طریق تلفن پیامگیر ۱۵۱۲ یا سامانه پیامکی ۳۰۰۰۲۷۹۲ به اطلاع کارشناسان دامپزشکی برسانند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار