سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از ابتلا ۱۳۰ مورد جدید به ویروس کرونا در خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: همزمان با بازگشایی بسیاری از مشاغل و افزایش مراکز نمونه گیری و تقویت توان بهداشتی درمانی دانشگاه، شناسایی موارد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در روز‌های اخیر افزایشی بوده است لذا تاکید می‌کنیم که مردم مراقبت‌های بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند را بیشتر رعایت کنند.

او افزود: از دیروز تا امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۳۰ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ شناسایی شد که این تعداد در مقایسه با هفته‌های اخیر یک هشدار جدی است و بدین ترتیب مبتلایان به کرونا در خوزستان به ۲ هزار و ۳۵۷ نفر رسید.

احسان پور بیان کرد: موارد جدید به تفکیک؛ اهواز ۵۹ مورد، دزفول ۱۴ مورد، شوشتر ۱۱ مورد، هویزه ۷ مورد، دشت آزادگان و رامهرمز ۶ مورد، خرمشهر ۵ مورد، باوی، کارون و باغملک هر کدام ۴ مورد، اندیمشک، ایذه و مسجدسلیمان هر کدام ۲ مورد و شهرستان‌های بهبهان، شوش، رامشیر و آبادان هر کدام ۱ مورد بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ نفر از بیماران فوت کردند تا جان باختگان به ۱۹۷ مورد افزایش یابد.

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۲ بیمار کووید۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و تحت درمان هستند گفت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان تاکنون یکهزار و ۸۰۸ بیمار پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
دمای 45 درجه به بالا کجایی؟