به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پویش « سرگرمیت باما» که به همت کمیسیون بازی و سرگرمی نظام صنفی رایانهای و حمایت ویژه تپسل و همراهی شرکتهای «آواگیمز» و «دیما» برگزار میشود، با تاکید بر ماندن مخاطب در خانه و فراهم کردن زمینه سرگرمی او از سوی بازیسازان، از تاریخ دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه آغاز و تا دو هفته ادامه خواهد داشت. هدف از این پویش، سرگرم کردن کاربران با بازیهای جذاب و پرمخاطب ایرانی به منظور تشویق آنها در خصوص لزوم ماندن در خانه است.
به گزارش روابط عمومی این پویش؛ امین امیرشریفی، مدیرعامل کافهبازار درباره پویش«سرگرمیت با ما» گفت: جامعه بازیسازان ایران بعد از مدتها کمی منسجم شده و این حرکت یکی از نمودهای انسجام بازیگران این صنعت رو به رشد است. بازار هم از این حرکت مثبت حمایت میکند و در پویش «سرگرمیت با ما» کنار بازیسازان خواهد بود.
در این پویش سعی شده است تا بازیهایی انتخاب شوند که علاوه بر شناساندن کیفیت محصول داخلی به مخاطب، جذابیتهای تنوع بصری و محتوایی نیز داشته باشند. طیف بازیهایی که برای این پویش انتخاب شدند، کاربران در ردههای سنی مختلف را در بر میگیرد و برای هر دسته از مخاطبان محتوایی جدید برای ارائه دارد.
حسین مزروعی، رئیس کمیسیون بازی و سرگرمی نظام صنفی رایانهای نیز درباره این پویش گفت: کمیسیون سرگرمی و بازیهای رایانهای، تاثیر بسیار مثبتی در هماهنگی بازیسازان داشته است. در شرایط بحرانی کشور تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا و به همت این کمیسیون، دوازده تیم بازیسازی در تلاش هستند تا با کمپینی مشترک، بازی با کیفیت ایرانی را به عنوان راهکاری برای سرگرمی و حفظ قرنطینه معرفی کنند. لازم است از بازیسازان و سایر حامیان رویداد که با حضور خود در این قدم ارزشمند همراه شدهاند، تشکر کنم.»
دوازده بازی معرفی شده در این پویش به شرح زیر است:
جزئیات بیشتر این رویداد و بازیهای حاضر در آن را در صفحهی رسمی «سرگرمیت با ما» مشاهده کنید:
http://irangames.net
انتهای پیام/