فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز از توزیع ۱۸ هزار بسته معیشتی در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مرتضی خسروانی عصر امروز در رزمایش کمک مومنانه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به فلسفه تشکیل بسیج اشاره و اظهار کرد: بسیج نهادی مردمی و در راه خدمت به مردم پیشتاز بوده و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

او با تاکید بر اینکه بسیج تشکیلات مردمی بوده و فلسفه تشکیل آن نیز همین مردمی بودن آن است، ادامه داد: بسیج با توجه به تهدیداتِ متوجه به نظام و مردم شیوه فعالیت و برنامه‌های خود را نیز عوض می‌کند، افزود: همانگونه امام راحل بنیان‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل تهدیدی که در ابتدای پیروزی انقلاب کشور و ملت را متوجه خود کرده بود بسیج را تشکیل داد به همان صورت نیز در حال حاضر بسیج برای مقابله با بیماری کرونا و کمک مومنانه به مردم پیشتاز است.

فرمانده سپاه احمد بن موسی (ع) شیراز ادامه داد: بسیج در دوران دفاع مقدس متناسب با آن تهدید شکل گرفت و پس از دفاع مقدس نیز تهدیدات دیگری پیش روی کشور بود که بسیج متناسب با آن تهدیدات آرایش می‌گیرد.

خسروانی، درباره ورود بسیج به مبارزه با ویروس کرونا، بیان کرد: با ورود این ویروس به کشور از همان روز‌های اولیه بسیج اعلام آمادگی کرد و با تمام توان و مستمر در حال خدمت رسانی به مردم است.

او با بیان اینکه در مدت شیوع بیماری کرونا بسیج و سپاه در حد توان کمک‌هایی برای کنترل این بیماری داشته است، بیان کرد: با تشکیل و راه اندازی ۸ کارگاه ماسک توسط بسیجیان سپاه احمد بن موسی (ع) در شیراز توانستیم ۱ میلیون ۲۰۰ هزار ماسک در این شهر توزیع کنیم.

خسروانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری بر کمک‌های مومنانه در ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: ۱۸ هزار بسته معیشتی در شیراز توزیع کرده ایم که ۱۵۰۰ بسته آن در این رزمایش بین خانواده‌های نیازمند شناسایی شده از قبل توزیع می‌شود.

خسروانی به دیگر فعالیت‌های بسیجیان در مبارزه با کرونا اشاره کرد و یادآور شد: ۴۲ هزار بسته بهداشتی توزیع و ۵۱۰۰ نفرروز در قالب ۲۶ تیم خیابان‌ها و محلات را گندزایی کردند.

او در پایان گفت: ۵۶ گروه جهادی در ۳۵ روز هر روز ۶ تیم ۱۰ نفره در تب سنجی و غربالگری اجرای ماموریت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار