فرماندار اهر از اختصاص ۸۵۰ میلیارد ریال برای احداث بزرگراه اهر مشگین شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،محمودی فرماندار اهر در جلسه شورای اداری اهر از اختصاص ۸۵۰ میلیارد ریال برای احداث بزرگراه اهر مشگین شهر خبر داد.

محمودی گفت: طول این بزرگراه ۴۰ کیلومتر از مسیر شهرستان اهر می‌باشد که ۲۰ کیلومتر آن به پیمانکار واگذار شده است و تاکنون در ۷ کیلومتر آن عملیات خاکبرداری، خاک ریزی و بتن ریزی انجام شده است.

او افزود: مسئولان شهرستان اهر نیز در رفع موانع جهت تسریع در این پروژه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد و امیدواریم مردم نیز در جهت تسریع در احداث آن همکاری داشته باشند.

فرماندار اهر گفت: از زمان شیوع بیماری کرونا، خیران و مردم ۷ میلیاردریال به صورت نقدی و غیر نقدی برای خرید امکانات بهداشتی و درمانی به حوزه بهداشت و درمان اهر کمک کرده اند.

او گفت: تمامی طرح‌های ملی و استانی در شهرستان اهر به بهانه کرونا متوقف نخواهد شد بلکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده امام جمعه اهر گفت: از زمان شیوع کرونا برای دفن متوفیان ناشی از کرونا به صورت شرعی روحانیون و طلاب برادر و خواهر در شهرستان اهر به صورت گمنام در این کار پیشقدم بودند که جای تقدیر و تشکر دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده گفت: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری، لازم است مسئولان در رفع موانع موجود در جهت جهش تولید از هیچ کاری دریغ نکنند.

حجت الاسلام نظری رئیس دادگستری اهر گفت: لازم است از سوی ادارات تکریم ارباب رجوع به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد چرا که مردم گلایه دارند برای کاری که به اداره‌ای می‌رویم یا می‌گویند به ما ربطی ندارد و یا اینکه بروید زمان دیگری بیایید که این کار قابل قبول نیست.

حجت الاسلام نظری گفت: در جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا لازم است همه به مسایل بهداشتی توجه زیادی بکنند و اگر کسی به توصیه‌های بهداشتی توجه نکند و باعث تهدید بهداشت عمومی شود بدون هیچ اغماضی و به صورت قانونی برخورد شدیدی خواهد شد.

میرزاپور رئیس شبکه بهداشت و درمان اهر نیز از اختصاص ۵ دستگاه ونتیلاتور (یا دستگاه تنفس مصنوعی) به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را برای بیمارستان باقرالعلوم شهرستان اهر خبر داد.

میرزاپور گفت: در فاز اول غربالگیری از مجموع ۱۵۱ هزار نفر، بیش از ۳ هزار و ۲۰ مورد مشکوک شناسایی و به پایان رسید و اکنون غربالگیری مرحله دوم را شروع کردیم که تاکنون ۹۴ هزار و ۲۸۰ نفر غربالگیری شده‌اند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.