سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: حدود ۹۳ هزار خانواده‌ی آسیب دیده از کرونا در این استان شناسایی شدند که از این تعداد ۹ هزار و ۳۰۰ خانوار زیر پوشش جامعه ورزش و جوانان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محبوبه نژاد زمانی، سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در چهارمین جلسه هماهنگی رزمایش استانی "همت جوانانه، کمک مومنانه" که با حضور پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان، مرادی معاون توسعه امور ورزش، بلوردی رئیس گروه ورزش قهرمانی، رویگر دبیر مجمع خیرین ورزشی و نماینده خیران و باشگاه‌ها در محل سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: به دنبال شیوع کرونا در کشور و با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر کار مومنانه برای هموطنان محروم، وزیر ورزش و معاونت جوانان در این زمینه بیانیه‌ای صادر کردند تا جامعه ورزش و جوانان در کنار هم بتوانند یک مشارکت مردمی را داشته باشند و در این زمینه بتوانیم یکسری از خانواده‌های محروم را تحت پوشش بگیریم.

 

او با اعلام اینکه حال اجتماعی جامعه (هم از نظر اجتماعی و هم از نظر اقتصادی) خوب نیست، افزود: به دنبال بحران به وجود آمده و در پی آن مشکلات اقتصادی مشاغل و تعطیلی آنها، حدود ۹۳ هزار خانواده‌ی آسیب دیده از کرونا در استان کرمان شناسایی شدند که از این تعداد ۹ هزار و ۳۰۰ خانوار به منظور تحت پوشش قرار گرفتن و اهدای بسته‌های معیشتی به جامعه ورزش و جوانان سپرده شدند.

نژادزمانی تصریح کرد: سمن‌های جوانان در بحث شناسایی خانوار‌های محروم تلاش کردند، افراد زیر پوشش از کسانی باشند که از کمیته امداد و بهزیستی کمک نگرفته باشند بنابراین برای هر شهرستان مشخص کردیم که چه تعداد خانوار از این ۹ هزار و ۳۰۰ تا را پوشش دهیم.

 

او بیان داشت: تاکنون یک شماره حساب از سوی یکی از سازمان‌های مردم نهاد اعلام شده تا به منظور جمع آوری کمک‌های نقدی در اختیار مردم و خیران قرار گیرد.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان از پایگاه خانه جوانان کرمان به منظور جمع آوری کمک‌های غیرنقدی خبر داد و گفت: پیگیر هستیم دو پایگاه دیگر به آن اضافه کنیم.

 

نژادزمانی افزود: هم اکنون به دنبال این هستیم با مشارکت ملی این همپوشانی را انجام دهیم و در کنار جامعه ورزش و جوانان و خیران در ماه مبارک رمضان به منظور کمک به نیازمندان گام‌های موثری را برداریم.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
اگر 800,000,000 نفر بمیرن میشه 10 درصد کل زمین
آخرین اخبار