حذف کالابرگ و توزیع الکترونیکی سوخت ادوات کشاورزی با استفاده از زیر ساخت‌های بانکی در استان آغاز شد .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریدون یاسمی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به کاهش ۶ هزار دستگاه ادوات کشاورزی پس از پایش گفت : پس از راستی‌آزمایی اداوات کشاورزی با هماهنگی سازمان‌های ذیربط، تعداد ادوات کشاورزی از ۳۱ هزار به ۲۵ هزار دستگاه تراکتور رسیده است.

او با اعلام اینکه ۱۲ میلیون لیتر گازوئیل عرضه شده به اداوات کشاورزی کاهش داشته است گفت : هدف از اجرای این طرح را، مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی در استان، کنترل بیشتر و نظارت برمصرف درست فرآورده‌های نفتی، منطقی کردن مصرف سوخت ادوات کشاورزی گازوییل سوز (تراکتور) و کاهش تردد مالکین در سطح این منطقه عنوان کرد.

او،افزود: در این طرح شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط از جمله سازمان تعاون روستایی و جهادکشاورزی در بازدید فیزیکی و ثبت مشخصات فنی ادوات کشاورزی در فرم مخصوص نسبت به نصب برچسب راستی آزمایی اقدام می‌کند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه افزود: براساس نتایج راستی آزمایی و سطح زمین زیرکشت، سوخت مورد نیاز کشاورزان دارای ادوات کشاورزی، تعیین و به ۴۳۳ فروشندگی روستایی ارسال و در اختیار کشاورزان قرار می‌گیرد.

یاسمی گفت: با ایجاد وحدت رویه یکسان و جلوگیری از سلیقه‌های مختلف؛ برنامه‌ریزی برای توزیع فرآورده نفت و گاز از طریق فروشندگی‌های عرضه روستایی هر بخش، ضمن صیانت از این سرمایه ملی، از تضییع حقوق صاحبان ادوات کشاورزی و قاچاق فرآورده‌های نفتی جلوگیری می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.