مدیرعامل نیروگاه شهید منتظر قائم فردیس گفت: تاکنون بیش از ۶۰ هزار لیتر ماده ضد عفونی کننده تولیدی این نیروگاه، در اختیار ستاد مقابله با کرونای شهرستان فردیس قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،کریمی، مدیرعامل نیروگاه شهید منتظر قائم فردیس گفت : از ابتدای اعلام شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت مدیریت تولید برق شهید منتظر قائم طرح عملیاتی ویژه ای را علیه ویروس کرونا تهیه و آن را در این مجموعه صنعتی پیاده و اجرا کرده است.

کریمی با اشاره به نقش حمایتی نیروگاه برای جلوگیری از شیوع این بیماری افزود: تاکنون بیش از ۶۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی برای مبارزه با بیماری کرونا تولید شده است ، همچنین توان این نیروگاه در تولید مواد ضدعفونی کننده ، روزانه هزار لیتر است که به زودی افزایش خواهد یافت .

مدیرعامل نیروگاه شهید منتظر قائم فردیس در خصوص عمده اقدامات مجموعه ، در جهت مقابله با ویروس کرونا گفت: علاوه بر تلاش نیروها در جهت تولید محلول ضدعفونی کننده ، اقدامات دیگری نیز انجام شده که از جمله آنها می توان به ممنوعیت ثبت اثر انگشت در هنگام تردد به شرکت ، ضدعفونی کردن روزانه اتاق ها، سرویس های بهداشتی، سرویس های ایاب و ذهاب، مکان های غذاخوری به همراه پایش سلامت کارکنان به طور روزانه اشاره کرد.

نیروگاه شهید منتظر قائم شهرستان فردیس با ظرفیت هزار و۶۰۰ مگاوات ، وظیفه تامین ۲۰ درصد برق استان البرز و تهران ، و ۳ درصد برق کشور را بر عهده دارد .

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.