مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه گفت : تقدیر ستاد ملی کرونا از کرمانشاه، بیانگر مدیریت و راهبری هوشمندانه امور در این استان است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فریبرز نجفی مهر مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمانشاه با اشاره به تقدیر ستاد ملی کرونا به ریاست رئیس جمهور محترم از مدیریت فوق العاده در استان کرمانشاه در جهت کنترل این بیماری، آن را حاصل هم افزایی و انسجام مثال زدنی دستگاه‌های اجرایی سطح استان با همدیگر و نیز مشارکت عالی مردم و گروه‌های مرجع به ویژه سازمان‌های مردم نهاد، گروه‌های جهادی، رسانه ها، بسیجیان، هیات‌های مذهبی و ... دانست و گفت : استان کرمانشاه یکی از استان‌هایی ست که به دلیل مدیریت هوشمندانه و راهبری درست امور توسط استاندار و مشارکت پذیری عالی مردم در مواقع بروز بحران، توانست بیماری کرونا را به خوبی کنترل نماید.

او با ارائه گزارشی از فعالیت‌های سمن‌ها و سایر گروه‌های مردمی در حوزه آموزش، پیشگیری و مقابله با بیماری کووید ۱۹ در سطح استان گفت : عملکرد دبیرخانه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و خانه مشارکت مردم در سلامت و نیز پیام گذاران سلامت ادارات در سطح استان در این هفته‌های نفسگیر مبارزه با این ویروس منحوس، قابل تقدیر و ارزشمند می‌باشد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.