مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: برترین‌های رویداد ادبی «بهار آیینه» معرفی شدند.

وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستاندر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به معرفی برترین‌های رویداد ادبی «بهار آیینه» گفت: در رده سنی ۸ تا ۹ سال، گلاره عفراوی و غزال پیروان هر دو از آبادان و آنیسا خواجه پور از گتوند به عنوان نفرات برگزیده معرفی شدند.

او افزود: پارمیدا هارونی از مسجد سلیمان، حسین رضایی مزارعی از بهبهان و سونیا نامداری از گتوند در رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال رتبه‌های برتر را کسب کردند، همچنین در رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال و ۱۶ تا ۱۷ سال نیز به ترتیب، یاسین باورصاد از اهواز، نرگس فکر نشان از آبادان، فاطمه زکی زاده از اهواز، پریا حلاج از اهواز، الهه فولادی از خرمشهر و نرگس پولادگر از اهواز به عنوان نفرات برگزیده شدند.

کیانی تصریح کرد: رویداد ادبی «بهار آیینه» همزمان با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مدارس و مراکز فرهنگی هنری استان، از سوی انجمن ادبی کانون شماره دو آبادان و مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار شد.

در رویداد ادبی بهار آیینه ۱۰۱ کودک و نوجوان خوزستانی با انتخاب اشعار شاعران (کلاسیک یا معاصر) اقدام به خوانش و ضبط ویدیویی این اشعار کرده و در این رویداد شرکت کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار