فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۵ متهم پرونده سرقت خودرو، کشف انبار متروکه محل اوراق سازی وسایل نقلیه سرقتی در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ عباس صارمی ساداتی فرمانده انتظامی مشهد گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت خودرو در بعضی از مناطق سطح شهر و با توجه به افزایش این پروند‌ه ها که خودرو‌ها را با شگردی مشابه سرقت و بعد از چند روز پس از فک موتور و قطعات دیگر رها می‌شدند، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
 
او افزود: تیم دایره تجسس کلانتری پنج تن مشهد با اقدام‌های اطلاعاتی و بررسی علمی سرنخ‌های موجود، یکی از عاملان سرقت را چهره زنی و تحت تعقیب قرار دادند.
 
فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: بررسی‌های پلیسی در این پرونده به انبار متروکه‌ای در حاشیه شهر مشهد انجامید که خودرو‌های سرقتی در آن اوراق و قطعه و قطعه می‌شد.
 
صارمی بیان کرد: ماموران کلانتری پنج تن با هماهنگی مقام قضایی و پس از تکمیل تحقیقات گسترده پوششی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم شناسایی شده و ۴ همدستش را دستگیر و در بازرسی از انبار متروکه ۴ دستگاه خودرو سرقتی و وسایل و قطعات مسروقه به میزان حجم بار کامل ۳ وانت بارکشف کردند.
 
او با اشاره به این که متهمان دستگیرشده تاکنون به ۲۱ فقره سرقت خودرو اعتراف کرده اند، تصریح کرد: در این زمینه شکات شناسایی و تحقیقات در این زمینه همچنان ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.