فرمانده انتظامی سقز از دستگیری کلاهبردار چک پول‌های جعلی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ حمید رضایی فرماندهی انتظامی سقز گفت: در پی گزارش و شکایت‌های تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری و اخاذی با چک پول‌های جعلی توسط فردی ناشناس از افراد مسن و کم سواد، بررسی موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ سقز قرار گرفت.

او افزود: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم را حین کلاهبرداری با چک پول جعلی در یکی از میادین شهر دستگیر کردند.

فرماندهی انتظامی سقز اضافه کرد: در بازرسی ماموران پلیس از این متهم کلاهبردار، تعداد ۴۱ برگ چک پول جعلی به مبلغ ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کشف شد.

او گفت: این فرد شیاد در پوشش خیرخواهانه، افراد مسن و بی‌سواد را برای کلاهبرداری انتخاب می‌کرد و با هدیه کردن یک برگ چک پول به آن‌ها و جلب اطمینان، چک پول‌های جعلی خود با پول رایج این افراد عوض کرده و بلافاصله محل را ترک می‌کرد.

سرهنگ رضایی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده دارای ۱۶ فقره سابقه جعل و کلاهبرداری است، گفت: وی به چهار فقره کلاهبرداری با چک پول‌های جعلی در شهر سقز اعتراف کرد که پرونده قضایی در این ارتباط تشکیل شده است.

او یادآور شد: پرونده تشکیل شده همراه با متهم به دادسرا منتقل و با صدور قرار وثیقه ۲ میلیارد ریالی تحویل زندان مرکزی سقز داده شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.