پیام تبریک استاندار به مناسبت فرا رسیدن روز شورا

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن ۹ اردیبهشت، روز شورا‌ها را به تمامی اعضای شورا‌های شهر و روستا تبریک گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی فرا رسیدن ۹ اردیبهشت، روز شورا‌ها را به تمامی اعضای شورا‌های شهر و روستا تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«۹ اردیبهشت که در تقویم رسمی کشور به نام روز شورا‌ها نامگذاری شده است فرصتی است برای قدردانی از شورا‌های شهر و روستا که با اندیشه و اتکا به خرد جمعی در جهت حل مشکلات در سطح محلی تلاش می‌کنند و با نظارت دقیق بر عملکرد شهرداری‌ها زمینه خدمت‌رسانی مطلوب و هر چه بهتر به شهروندان را فراهم می‌نمایند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری یکی از مبانی اصلی خود را تعامل و گفتگو قرار داد و بنیان گذار کبیر این انقلاب حضرت امام خمینی (ره) همواره در تصمیم گیری‌ها بهره گیری از خرد جمعی را به عنوان یک اصل توصیه می‌کردند.

شورا‌های اسلامی شهر و روستا در کنار شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توانستند اقدامات ارزشمندی در مقابله با ویروس کرونا انجام دهند و موجب کاهش خسارات مالی و جانی به استان شوند.

اینجانب فرارسیدن روز شورا‌ها را خدمت برادران و خواهرانی که در جایگاه شورا در شهر‌ها و روستا‌های استان چهارمحال و بختیاری مشغول خدمت‌اند تبریک عرض کرده و امیدوارم با تلاش بیشتر در راه تحقق جامعه شهروند مدار و شهر و روستا‌هایی آبادتر در سایه توجهات حضرت باریتعالی موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار