منابع سوری اعلام کردند نیرو‌های آمریکایی شماری از عناصر گروه تروریستی داعش را از شهر الشدادی سوریه به عراق منتقل کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، منابع سوری اعلام کردند نیروهای آمریکایی شمار جدیدی از عناصر گروه تروریستی داعش را از سوریه به عراق منتقل کردند.

خبرگزاری رسمی سوریه، سانا به نقل از منابع محلی در حسکه اعلام کرد این افراد از شهر الشدادی در حومه شهر حسکه به عراق منتقل شدند.

این منابع گفتند شش خودروی نیروهای اشغالگر آمریکایی از بخش شرقی شهر الشدادی در مرزهای سوریه و عراق وارد این شهر شدند.

منابع مذکور افزودند خودروها چند ساعت بعد همزمان با پرواز بالگردهای آمریکا با شماری از تروریست های داعش از این شهر خارج شدند و به سمت خاک عراق رفتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۱۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
آمریکای تروریست باجگیر جهانخوار نژادپرست تمامی این شارلاتان بازی ها رو در منطقه جهان اسلام در میباره که هم تند تند سلاحهاشو بفروشه هم نفت منطقه رو غارت کنه هم از اتحاد مسلمین و تمدن نوین اسلامی اتحادیه جهان اسلام ناب محمدی ص جلوگیری کنه هم از رژیم سفاک صهیونیستی حمایت کنه و طول عمر این رژیم نکبت را بالا ببره و حواس ملتش رو که گند زد توی حال اهوالشون رو به طرف خاورمیانه برگردونه تا منویات کثیف شیطانیش رو پیش ببره ولی کور خونده تمامی طرح های استعمارگرانش ظالمانه و زورگویانه اش شکست خورده و خواهد خورد و از درون متلاشی شده و فروپاشی نظام سفاک جنایتکارانه ظالمین و ستمگران رو به فروپاشی است .
آخرین اخبار