افزایش ماموریت امدادی اورژانس فارس در فروردین ۹۹

رئیس سازمان اورژانس فارس گفت: در فروردین ماه ماموریت‌های سازمان اورژانس فارس نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۴ درصد افزایش داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدجواد مرادیان رئیس سازمان اورژانس فارس گفت: با توجه به شیوع کرونا ویروس از ۳۰ بهمن در کشور و افزایش تعداد درخواست امداد از اورژانس ۱۱۵، در فروردین ماه ۶ هزار و ۹۶۳ ماموریت بوسیله تیم‌های امدادی اورژانس فارس انجام شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۰۴ درصد افزایش به ثبت رسیده است.

او همچنین با اشاره به افزایش تعداد تماس و مشاوره در ماه گذشته، ادامه داد: با تلاش کارشناسان مرکز پیام اورژانس شیراز ۵۷ هزار و ۳۰۴ تماس و ۱۷ هزار و ۷۹۸ مشاوره انجام شده است که به ترتیب ۳۱ و ۲۶۸ درصد افزایش داشته ایم.

رئیس سازمان اورژانس فارس با اشاره به کاهش حوادث ترافیکی در فروردین ماه تصریح کرد: در فروردین ماه یک هزار و ۱۲۲ حادثه ترافیکی شهری و ۹۵۰ حادثه ترافیکی جاده‌ای بوسیله تیم‌های اورژانس فارس امدادرسانی شد که به ترتیب ۳۹ و ۳۳ درصد کاهش داشته است.

مرادیان افزود: در حوادث ترافیکی فروردین ماه ۲ هزار و ۲۴۰ نفر مصدوم شدند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۱ درصد کاهش داشته است.

او تصریح کرد: از مجموع مصدومان ۷۰۸ نفر به صورت سرپایی در محل حادثه درمان و ۱۷۳۲ نفر به مراکز درمانی استان منتقل شده اند.

رئیس سازمان اورژانس فارس بیان کرد: در حوادث ترافیکی ماه گذشته در استان فارس ۲۶ نفر جان خود را از دست داده اند که نسبت به مدت مشابه پارسال ۷ درصد کاهش داشته ایم.

مرادیان اضافه کرد: امروزه مبارزه با کرونا ویروس در جبهه سلامت کشور تبدیل به بزرگترین دغدغه کادر درمان شده است و اورژانس ۱۱۵ همواره در راس این مبارزه حضور داشته است و در سخت‌ترین لحظات در کنار مردم بوده و خواهد بود از آحاد مردم خواهشمندیم کرونا را جدی بگیرند و در خانه بمانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار