با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور معارفه رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان انجام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم تکریم رئیس قبلی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان و معارفه رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان ضمن قدردانی از زحمات ۴ ساله رمضان علی حلوایی گفت: مردم استان همیشه در کمک هلی خیر خوشنام بوده اند و امیدواریم این کمک‌ها ادامه دار باشد.

او افزود: شما عاشقان در راه ائمه (ع) خدمت می‌کنید و قدر این خدمت و نعمتی که به شما داده شده را بدانید.

آیت الله شاهچراغی با تاکید بر همراهی دستگاه‌ها با رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات استان تصریح کرد: سعی شود در جمع آوری کمک‌ها برای عتبات، روستائیان نیز دخیل باشند و در این راه خیر از کمک‌های آن‌ها نیز استفاده شود.

نماینده، ولی فقیه در استان با مهم بر شمردن موضوع ولایت و ولایت پذیری گفت: ولایت اصل و اساس دین است و مردم همیشه قدردان مدیران ولایی هستند.

نامجو جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور در این مراسم گفت: ستاد عتبات عالیات کشور در سال با کمک مردم و دولت، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان در بحث توسعه عتبات هزینه می‌کند. 

او افزود: عملکرد ستاد بازسازی عتبات بسیار مهم است و امیدواریم رئیس جدید این ستاد در استان سمنان نیز در کار خودش موفق باشد.

جبار دوستمحمدی رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در این مراسم گفت: باید تلاش شود تا کار‌های باقیمانده در این ستاد ادامه داده شود و برنامه‌های ستاد به نحو احسن اجرا شود.

در این مراسم از زحمات ۴ ساله حلوایی رئیس قبلی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تقدیر شد و جبار دوستمحمدی برای ۲ سال به عنوان رئیس جدید ستاد بازسازی عتبات عالیات استان معرفی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.