رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اینکه ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در استان از ساعت ۷ تا ۱۷ می‌باشد، گفت: رعایت نکات بهداشتی در این مراکز همواره مورد تاکید است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ رحمان اسپیدکار گفت  : با توجه به شیوع ویروس کرونا، مراجعه کنندگان به این مراکز با اخذ نوبت مراجعه و از ازدحام در مقابل این مراکز پرهیز کنند.

او همچنین افزود: خودرو‌هایی که عدد آخر سه رقمی پلاک آن‌ها زوج است در روز‌های زوج و خودرو‌هایی که عدد آخر سه رقمی پلاک آن‌ها فرد است در روز‌های فرد باید به این مراکز مراجعه کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به محدود بودن غرفه‌ها در مراکز تعویض پلاک نوبت دهی از ساعت ۷ صبح آغاز و در نهایت بعد از تکمیل ظرفیت، مراجعان می‌توانند در روز‌های بعدی هفته مراجعه کنند.

سرهنگ اسپیدکار با بیان اینکه به جهت فاصله گذاری اجتماعی، جلوی غرفه‌ها خط کشی شده است، تصریح کرد: از شهروندان و مراجعان عزیز انتظار می‌رود در مراجعات خود به این مراکز و دفاتر موارد اعلام شده را رعایت کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با تدابیر اندیشیده شده فقط خریدار و فروشنده می‌توانند به این مراکز مراجعه کنند، افزود: تمام این اقدامات که از سوی پلیس راهور انجام شده است، برای حفظ سلامتی شهروندان بوده و انتظار ما از این عزیزان همکاری مستمر و مناسب با خادمان خود در مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی در مرکز استان و شهرستان‌ها است.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۲۱:۰۹ ۰۸ آبان ۱۳۹۹
تعویض پلاک موتور