مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۹ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث روز سه شنبه ۹ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۸ کیلو و ۴۰۰ گرم حشیش در سوادکوه شمالی

سرهنگ شهرام دمساز فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که ۲ قاچاقچی مواد مخدر قصد انتقال مواد از محور‌های مواصلاتی شهرستان سوادکوه به مقصد خراسان رضوی را دارند، موضوع در دستور کار یگان‌های انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران یگان امداد این فرماندهی با انجام گشت‌های کنترلی و عملیات ایست و بازرسی متهمان را در حین حمل مواد مخدر با خودروی سواری شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ دمساز از کشف ۸ کیلو و ۴۱۳ گرم مواد مخدر شامل شیره و حشیش در بازرسی از متهمان و خودروی آنان خبر داد و گفت: این ۲ سوداگر مرگ، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: نیروی انتظامی با تمام توان خود در مبارزه با مواد مخدر و سوداگران مرگ از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

دستگیری ۲ سارق سیم و کابل برق در بابلسر

سرهنگ حسین اسدی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق از شبکه‌های توزیع برق شهری و روستایی در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران موفق به شناسایی سارق و همدست وی شدند.

سرهنگ اسدی از دستگیری متهمان در عملیاتی ضربتی خبر داد و گفت: سارقان در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده تا کنون به ۲۰ فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر به شهروندان توصیه کرد: ضمن همکاری با پلیس در ایجاد امنیتی پایدار در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محل زندگی آنان تردد می‌کنند، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

کشف ۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در نور

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر تردد یک خودروی نیسان حامل چوب قاچاق ازجنگل‌های شهرستان نور موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی بنفشه ده قرار گرفت.

او افزود: مأموران پس از هماهنگی‌های قضایی، خودروی مورد نظر را حین تردد در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ شالیکار گفت: راننده خودرو به مرجع قضائی معرفی و چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به پیامد‌های ناشی از قطع بی رویه درختان و قاچاق فراورده‌های جنگلی از مردم خواست: برای جلوگیری از سودجویی‌های افراد فرصت طلب در صورت شناسائی افرادی که اقدام به قاچاق فرآورده‌های جنگلی و منابع طبیعی می‌کنند مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.