مدیر فرهنگی، هنری و تفریحی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری مسابقه نمایش عروسکی " بچه‌ها و عروسک‌ها مقابل کرونا " در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ،موسی زارعی مدیر فرهنگی، هنری و تفریحی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تبریز تصریح کرد: مجموعه فرهنگی و اجتماعی شهرداری در پی شیوع ویروس کرونا به منظور رعایت پرتکل‌های پیشگیرانه بهداشتی با بهره گیری از بستر فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خدماتی را ارائه می‌کند

او پرکردن اوقات فراغت و ایجاد نشاط و سرگرمی در خانواده‌ها و پرورش ذوق و استعداد هنری کودکان را از اهداف برگزاری این مسابقه در بستر فضای مجازی عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان اردیبهشت ماه در فضای مجای برگزار می‌شود.

او گفت: در این مسابقه، کودکان با عروسک‌هایی که در خانه دارند نمایش عروسکی اجرا می‌کنند و با ارسال فیلم این اجراها، در مسابقه شرکت می‌کنند؛ موضوع نمایش‌های عروسکی به طور کلی فعالیت‌هایی است که در این روز‌ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا انجام می‌گیرد.

زارعی بیان کرد: برگزاری نمایشگاه مجازی صنایع دستی خانگی، نمایش عروسکی بچه‌ها و عروسک‌ها در مقابل کرونا و مسابقه نقاشی هنرآموزان و مربیان مراکز فرهنگی را در فضای مجازی از جمله برنامه‌هایی عنوان کرد که توسط مدیریت فرهنگی مناطق ده‌گانه شهرداری در راستای غنی سازی اوقات فراغت شهروندان در ماه مبارک رمضان انجام می‌شود.

او با اشاره به این‌که مراکز فرهنگی و خانه‌های سلامت به صورت مجازی آموزش‌های خود را به شهروندان ارائه می‌دهند، افزود: در کنار برگزاری کلاس‌های آموزشی و توانمند سازی، دوره‌های مجازی روانشناسی و ارائه مشاوره‌های سلامت نیز به همت مربیان واحد فرهنگی و اجتماعی مناطق برگزار می‌شود.

او  ادامه داد: شهروندان برای اطلاع از برنامه‌های فرهنگی در حال برگزاری و استفاده از کلاس‌ها و برنامه‌هایی که به صورت مجازی در شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود، می‌توانند با فرهنگسرای نزدیک محل سکونت خود تماس بگیرید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.