مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا جشنواره‌های امام رضا(ع) در استان‌های کشور به صورت ویژه برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمودرضا برازش مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) گفت: در جلسه هیات مدیره بنیاد بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام ابتدای اردیبهشت امسال به صورت ویژه تشکیل و مقرر شد برنامه شب میلاد امام رضا علیه‌السلام، تقدیر از خادمان داخلی و بین‌المللی فرهنگ رضوی، هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا علیه‌السلام و تقدیر از برگزیدگان جشنواره‌های استانی با ملاحظات ویژه و به صورت محدود برگزار شود که مورد موافقت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز قرار گرفت.

او افزود: به همین منظور امسال برنامه شب میلاد امام رضا (ع) همانند سال‌های قبل برگزار نخواهد شد و راهکار دیگری برای این مهم پیش‌بینی شده است.
 
مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) ادامه داد: اگر تا پیش از میلاد امام رضا (ع) که ۱۳ تیرماه است، شرایط بهداشتی اجازه حضور افراد در یک سالن و برگزاری مراسم را به ما ندهد، با همکاری رسانه ملی و بهره‌گیری از فضای مجازی مراسم جشن شب میلاد و تجلیل از خادمان فرهنگ رضوی و برگزیدگان جشنواره‌های استانی امام رضا علیه‌السلام برگزار خواهد شد.
 
برازش بیان کرد: اگر شرایط بهداشتی بهتر شد و امکان برگزاری مراسم را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی داشته باشیم، مراسم شب میلاد به صورت محدود در یکی از سالن‌های شهر مشهد برگزار می‌شود.

او تصریح کرد: برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا در استان‌ها نیز امسال تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفت و مطابق سنوات گذشته امکان انتشار فراخوان و شروع جشنواره‌ها از اسفند پارسال فراهم نشد.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا تاکید کرد: به همین منظور و پس از دریافت نظرات دبیران جشنواره‌های استانی مقرر شد مراسم هجدهمین دوره جشنواره بین‌المللی امام رضا در استان‌های کشور در نیمه دوم سال ۹۹ و پس از پایان ماه صفر آغاز و تا انتهای سال ادامه یابد که اطلاعات لازم در این خصوص به زودی در سایت بنیاد بین‌المللی امام رضا به نشانی shamstoos.ir منتشر خواهد شد.
 
برازش اظهار کرد: بنیاد بین‌المللی امام رضا (ع) طی ماه‌های قبل علاوه بر پیگیری امور مربوط به برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری امام رضا (ع)، تلاش کرده با استفاده از ظرفیت شبکه‌های مجازی، برای نشر و گسترش معارف اهل بیت (ع) برنامه‌ریزی و فعالیت کند و از تولید آثار فرهنگی و هنری در این حوزه حمایت کند.

انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.