به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،دومیرکلایی رئیس سازمان
آتش نشانی شهرداری ساری در بازدید از ستاد فرماندهی، گفت: در هشت روز اخیر از ۲ هزار و ۵۸۰ تماس تلفنی با
سامانه ۱۲۵ آتش نشانی ۷۵ درصد تماسها
مزاحمت تلفنی بوده است.
او افزود:مزاحمت تلفنی خستگی تیم همیشه بیدار سامانه ۱۲۵ را بیشتر میکند.
دومیرکلایی به ۳۰۰ تماس برای امداد و نجات شهروندان اشاره کرد و گفت: از ۳۰۰ تماسی که با سازمان آتش نشانی گرفته شد بیش از ۴۰ عملیات
امداد و نجات از ایستگاههای مختلف آتش نشانی ساری به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری ساری به مقدم بودن ایمنی در کار اشاره کرد و افزود:سازمان آتش نشانی شهرداری ساری با شش ایستگاه و تیم واکنش سریع سازمان در تمام شیفتهای کاری برای امداد و نجات شهروندان آماده فداکاری است.
انتهای پیام/س