معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس جزئیات وام‌های دانشجویی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری این دانشگاه در سال ۹۹ را اعلام کرد.

مسعود رضائی، معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات و مبلغ وام‌های دانشجویی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه در سال ۹۹، گفت: دانشجو‌یان از طریق ایمیل مدارک مورد نیاز برای دریافت وام دانشجویی را ارسال می‌کنند مدارک مورد بررسی قرار می‌گیرد و اگر کامل باشد، درخواست‌ها به صندوق رفاه ارسال می‌شود.

او با اشاره به اینکه اعتبارات پرداخت وام به نسبت سال قبل افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: براساس اعتباراتی که داریم دانشجویان را به بانک دانشگاه معرفی می‌کنیم.  تعدادی را هم به صندوق رفاه معرفی می‌کنیم. 

رضائی افزود: وام‌های دانشگاه شامل وام تحصیلی (فقط کارشناسی ارشد)، ضروری عادی و ویژه دکتری، ازدواج، ودیعه مسکن، عتبات (کارشناسی ارشد و دکتری)، شهریه ویژه دانشجویان شبانه و ویژه دکتری (توسعه تعاون و صندوق رفاه) می‌شود.


بیشتر بخوانید: خوابگاه‌های دانشگاه تربیت مدرس بازگشایی نشده است


نحوه بازپرداخت وام ویژه دکتری

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در ادامه درباره نحوه بازپرداخت وام ویژه دکتری، گفت: وام ویژه دکتری ماهیانه ۶۰۰ هزار تومان بازپرداخت دارد و با سود ۴ درصد به افراد تخصیص پیدا می‌کند. مهلت ثبت درخواست وام تحصیلی ویژه دکتری تا تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۹۹ است.

رضائی درباره وام شهریه نیز مطرح کرد: وام شهریه برای دانشجویان کارشناسی ارشد یک و نیم میلیون و برای دانشجویان مقطع دکتری ۳ و نیم میلیون با نرخ ۴ درصد و بازپرداخت ۶۰ ماهه است. برای کسانی که مشمول نیز باشند تنفس دوساله برای بازپرداخت وام در نظر گرفته می‌شود.

معاون دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در ادامه بیان کرد: مهلت ثبت درخواست متقاضیان دریافت وام ۱۵ اردیبهشت است و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد؛ لذا دانشجویان در زمان تعیین شده نسبت به انجام مراحل تعیین شده اقدام کنند. دانشجویانی که در نیمسال دوم تحصیلی ۹۹-۹۸ انتخاب واحد نکرده‌اند نمی‌توانند درخواست وام را ثبت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار