مدیرکل اوقاف گیلان از برپایی محفل انس با قرآن کریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز درمانی استان خبر داد.

برپایی محفل انس با قرآن کریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز درمانی گیلانبه گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: برای بهره مندی کادر درمانی و بیماران از فضایل ماه مبارک رمضان با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان همزمان با ماه رمضان برنامه‌های مشترکی تدارک شده تا در مراکز درمانی با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی قبل از نماز مغرب در نمازخانه یا سالن اجتماعات بیمارستان‌ها و مراکز درمانی که امکان برگزاری مراسم دارند، محفل انس با قرآن کریم برگزار شود.

او هدف از این کار را حاکم کردن فضای قرآنی در مراکز درمانی اعلام کرد و افزود: در سطح شهرستان‌ها با مدیریت مراکز درمانی مکاتبه شده که در صورت موافقت هر مرکز درمانی، محفل انس با قرآن کریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان گفت: محافل انس با قرآن کریم در مراکز درمانی گیلان در زمانی کوتاه قبل از اذان و همراه با همسرایی اسما الحسنی و قرائت قرآن کریم انجام می‌شود تا به نحوی به کادر درمان امید و پیام همدلی و همراهی داده شود.

حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده تصریح کرد: در برخی از شهرستان‌ها پس از طرح محافل انس با قرآن کریم از کادر درمانی با ضیافت افطاری پذیرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.