آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی کهگیلویه وبویراحمد  از برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در استان خبر داد.
 
محمدجعفر رستمی افزود: به منظور تأمین نیروی انسـانی مورد نیاز به صـورت اسـتخدام قرارداد انجام کار معین در سـازمان ثبت اسـناد و املاک کشور با مجوز دریافت شده از سـازمان اداری و اسـتخدامی کشـور، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی کرده است.
 
اواضافه کرد: این آزمون با همکاری مرکز آزمون جهاد دانشگاهی و به صورت کشوری برگزار خواهد شد و هر استان طبق نیاز خود افراد را جذب می‎کند.
 
سرپرست معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: داوطلبان برای اطلاع از شرایط آزمون می‌توانند به دفترچه راهنمای آزمون که در سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس www.hrtc.ir منتشر شده است مراجعه کنند.
 
رستمی شرایط سنی داوطلبان آزمون استخدامی نیروی قراردادی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را داشتن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۰ سال تمام برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم و داشتن حداقل ۲۰ سال تمام و حداکثر ۳۵ سال تمام برای دارندگان مدارک تحصیلی فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکتری عنوان کرد.
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.