رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان به رشته تازه تاسیس وزنه برداری بانوان معلول اشاره کرد و گفت : خوشبختانه این ورزش با استقبال خوبی مواجه شده است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،پرنیان رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان به رشته تازه تاسیس وزنه برداری بانوان معلول اشاره کرد و گفت : خوشبختانه این ورزش با استقبال خوبی مواجه شده و هم اکنون نیز هشت ورزشکار آماده در هیات فعالیت می‌کنند و مقام نایب قهرمانی سال گذشته کشور نیز موید همین مطلب است.

او گفت : سال گذشته هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان در ارزیابی‌های صورت گرفته از میان تمامی‌های هیات‌های ورزشی مقام سوم را کسب کرد و به دلیل کسب چهار مدال نقره و برنز ورزشکارانش در پاراآسیایی جاکارتا تقدیر شد.

پرنیان، برگزاری یک دوره آموزش مربی گری تئوری با حضور ۳۰ مربی در رشته‌های مختلف را از دیگر اقدامات صورت گرفته هیات در سال گذشته برشمرد.

رییس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان به فعالیت ۳۰۰ ورزشکار زیرنظر این هیات در رشته‌های مختلف خبر داد و گفت: ۷۵ درصد آن‌ها را آقایان و ۲۵ درصد نیز بانوان تشکیل می‌دهند.

او گفت: ورزشکاران هیات در رشته‌های دو و میدانی، وزنه برداری، فوتبال هفت نفره، والیبال نشسته، وزنه برداری، تیراندازی، دوچرخه سواری، قایقرانی، تکواندو و پینگ پنگ فعال هستند که به جز فوتبال در سایر رشته‌ها هم آقایان و هم بانوان فعالیت می‌کنند.

پرنیان در عین حال از فعالیت ۱۶ مربی و حدود پنج داور در رشته‌های مختلف ورزش‌های جانبازان و معلولان استان کرمانشاه خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.