معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی البرز گفت: ۱۱ هزار البرزی در طرح ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،محمدرضا صفایی فر، معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی البرز با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در خصوص طرح اقدام ملی مسکن در استان البرز، گفت: سهمیه استان البرز در این طرح ۱۰ هزار و ۷۵۰ واحد مسکونی است.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی البرز در خصوص واحدهای مسکونی که در قالب طرح اقدام ملی مسکن واگذار می‌شود، افزود: این واحدها به صورت زمین‌های اجاره‌ای ۹۹ ساله، خود مالکی و تعاونی واگذار می‌شوند.

صفایی فر گفت: اداره املاک و حقوقی راه و شهرسازی اراضی موجود دولتی در سطح استان را برای ایجاد واحدهای مسکونی بررسی می‌کند.

او با اشاره به این که فاز اجرایی ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای نظرآباد، اشتهارد، فردیس و کرج عملیاتی شده است، افزود: نام نویسی در مراحل اول و دوم از طریق سامانه ویژه ثبت نام انجام شد.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی البرز با تاکید بر این که ۱۱ هزار البرزی‌ها در این طرح ثبت نام کرده اند، گفت: تاکنون ۸۰۰ نفر برای تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات معرفی شده و وضعیت سایر ثبت نام شدگان نیز در حال بررسی است.

صفایی فر با اشاره به این که شیوه نامه‌های اجرایی ساخت مسکن در استان البرز ابلاغ شده است، افزود: طرح‌های مختلفی برای توسعه مسکن در استان البرز دنبال می‌شود تا با تکیه بر آن بتوانیم مشکل مسکن اقشار آسیب پذیر جامعه و فاقد مسکن را حل کنیم.

انتهای پیام /ر .خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسلم‌ریسیمن
۰۰:۱۲ ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹
مایه‌خانواد۴نفری‌هستیم‌سهام‌عدالت‌نگرفتیم‌ماهی‌۴۰۰هزارکرایه‌خوانه‌میدم‌کارگرساده‌هستم‌‌خاهشن‌به‌مشکلت‌من‌رسیدگی‌کنید