۸کیلومتر دیگر از باند دوم محور سربیشه-درح- ماهیرود آسفالت شده که تا اوایل خرداد امسال تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه هم اکنون ۳۰کیلومتر از این محور در دست اجراست گفت: ۸کیلومتر آن تا خرداد امسال زیر بار ترافیک می‌رود و ۲۲کیلومتر دیگر نیز که عملیات اجرایی آن بهمن سال گذشته آغاز شده، با اعتبار اولیه ۵۴میلیارد تومان از سوی پیمانکار در حال انجام است.
 
او، تکمیل و بهره برداری ۲کیلومتر از باند دوم در قالب کمربندی شهر درح و احداث پل پنج دهنه طاقی بر روی مسیل ماهیرود که به زودی بازگشایی خواهد شد را از جمله اقدامات انجام شده در سال۹۸ عنوان کرد و افزود: اعتبار تخصیص یافته برای این محور در سال گذشته ۲۴.۵ میلیارد تومان بود که نسبت به سال۹۷، حدود ۴برابر افزایش داشت.
 
او اعتبار پیش بینی شده امسال را برای باند دوم محور سربیشه-درح- ماهیرود، ۴۰میلیارد تومان برآورد کرد که نسبت به سال گذشته حدود ۲برابر افزایش خواهد داشت.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان به برنامه‌های پیشرو برای ادامه عملیات اجرایی این محور اشاره کرد و گفت: مطالعات و اسناد مناقصه احداث ۵۰کیلومتر دیگر از این باند با اعتبار ۱۵۰میلیارد تومان در قالب دو قطعه تهیه شده که امیدواریم نیمه اول امسال مناقصه آن برگزار و دهه فجر سال۹۹ عملیات اجرایی آن انجام شود. 
 
انتهای پیام / ط ا
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.