فرماندار قصرشیرین گفت : مردم همچنان باید توصیه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و گام دوم فاصله‌گذاری اجتماعی را برای مقابله با ویروس کرونا و قطع زنجیره انتقال این بیماری رعایت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مرادعلی تاتار فرماندار قصرشیرین گفت : رعایت فاصله اجتماعی و موازین بهداشتی، پرهیز از ترددهای غیرضروری می تواند تا ۹۵ درصد، بیماری کرونا را کنترل کند.

او گفت : شهرستان قصرشیرین به واسطه داشتن مرزها و تردد روزانه بیش از ۲ هزار تن در مرز رسمی پرویزخان، شرایط ویژه ای دارد و هم اکنون پرویزخان تنها مرز صاداراتی کالا به عراق در غرب و جنوب است که کار صادرات در آن انجام می شود و شرایط خاصی برای مقابله با کرونا را دارد.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین گفت: علاوه بر انجام اقدام های پیشگیرانه و ضدعفونی سطح شهر و روستاها ما در مرز پرویزخان برنامه های بسیار خوبی را برای مقابله با کرونا لحاظ کردیم که نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشته است.

تاتار افزود: خوشبختانه با همراهی مردم خوب قصرشیرین و مسوولان، این شهرستان هم اکنون در زمینه مقابله با کرونا عملکرد مطلوبی دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین گفت: تا زمان کنترل بیماری و تهیه واکسن، مردم باید نکات بهداشتی و فاصله گذاری را رعایت کنند.

رضا منصوری افزود: بیماری کرونا هنوز زوایای پنهانی دارد و باید تمام مسایل بهداشتی آن را رعایت کنیم.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.