رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: رزمایش کمک مومنانه و بخشش ایرانیان در جهان بی نظیر است.

رزمایش بخشش ایرانیان در جهان بی نظیر است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور هم در آئین افتتاح رزمایش کمک مومنانه کمیته امداد امام خمینی فارس از طریق ویدئو کنفرانس با بیان اینکه رزمایش کمک مومنانه و بخشش ایرانیان در جهان بی نظیر است، اظهار کرد: استان فارس همواره در این خصوص در کشور پیشگام بوده است.

او افزود: با توجه به حجم تأثیرگذاری ویروس کرونا در همه زیر شاخه‌های اجتماعی، برنامه ریزی برای حمایت از اقشار کمتر برخوردار و آسیب پذیر اجتماعی یکی از اولویت‌های کمیته امداد در امدادرسانی به افراد جامعه پس از شیوع ویروس کرونا است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور تصریح کرد: اقدامات کمیته امداد امام خمینی در استان فارس شایسته تقدیر و قابل توجه بوده است به گونه‌ای که ۴۰ هزار بسته در میان نیازمندان اجتماعی پیش‌تر توزیع شده بود و در رزمایش کمک مومنانه نیز شاهد توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی برای افراد نیازمند اجتماعی هستیم.

بختیاری  با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌هایی که در سطح کشور به دنبال اجرای آن هستیم اجرای یک میلیون غذای گرم در خانه‌های نیازمندان بوده است، افزود: در استان فارس نیز شاهد فعالیت ۷۷ آشپزخانه به منظور تحقق یافتن این مهم هستیم این در حالی است که در سراسر کشور ۳۱۳ مرکز کمک مهدوی در این حوزه در حال تلاش هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رصا
۱۹:۱۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
چرا بسته حمایتی فروردین ماه ما واریز نشد در صورتی که اسفند 98 اردیبهشت 99 واریز شد این وسط چرا فروردین 99 واریز نشد اطفا بررسی کنید با تشکر
آخرین اخبار