معاون فرماندار بروجردگفت: در پی شیوع کرونا و تقاضا برای ماسک، تاکنون ۹۰۰۰۰ ماسک در بروجرد تولید و توزیع شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، معاون فرماندار بروجرد گفت: در پی شیوع کرونا و تقاضا برای ماسک، تاکنون ۹۰۰۰۰ ماسک در بروجرد تولید و توزیع شده است.

 احمد گودرزیان امروز در جلسه ساماندهی مشارکت‌های مردمی در کرونا که در محل فرنانداری بروجرد برگزار شد اظهارداشت: با شیوع کرونا در کشور کارخانجات و واحد‌هایی برای تولید ماسک و مخلول‌های ضدعفونی کننده پای کار آمدند.

او افزود: در این راستا خیرین برای تهیه ماسک و تجهیزات پزشکی مورد نیاز اقدام کردند و ۳۵هزار ماسک در بروجرد تولید و به صورت رایگان در بین تیازمندان توزیع شد.

معاون فرماندار بروجرد تصریح کرد: همچنین ۳۰هزار ماسک در نساجی بروجرد و ۲۵هزار ماسک توسط زاگرس پوش تولید و توزیع شده است که در مجموع ۹۰ هزار ماسک طی این مدت در این شهرستان بروجرد تولید شده است.

گودرزیان از تولید ۲۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده خبر داد و گفت: تاکنون در بروجرد ۲۵۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده تولید شده که این مخلول‌ها در اختیار گروه‌های جهادی برای ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها قرار داده شده است.

عرفان نماینده جهادگران شهرستان بروجرد نیز در این جلسه گفت: ۳۰ گروه جهادی در قالب ۶۰ اکیپ برای ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها فعال شدند که با همکاری سپاه و ارتش در این مدت فعالیت‌هایی را انجام دادند.

او بیان کرد: در این مدت پنج هزار بسته حمایتی به صورت معیشتی و نقدی در بین نیازمندان توزیع شده و ۴۰۰ تن محلول ضدعفونی کننده نیز برای ضدعفونی کردن تهیه و توزیع شده است.

نماینده جهادگران بروجرد از تولید یک میلیون ماسک خبر داد و گفت: با همت گروه‌های جهادی و هیات‌ها کار تولید یک میلیون ماسک فیلتر دار در بروجرد آغاز شده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار