معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : پروژه گرمسیری از پروژه‌های عظیمی است که کار‌های آن با پیشرفت خوبی در حال انجام است و برای اعتبارات آن‌هم استاندار کرمانشاه با وزیر نیرو صحبت کرده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهرداد سالاری معاون امور عمرانی استاندار کرمانشاه گفت : پروژه گرمسیری زیرپروژه‌هایی دارد که شبکه توزیع آن را جهاد کشاورزی انجام می‌دهد و همچنین برخی از آن‌ها هم پروژه‌های توسعه‌ای است که به خاطر نگه‌داشت جمعیتی که در آنجا وجود دارد تعریف‌شده است و درواقع بعد از اجرای آن حدود ۳۵ پروژه به‌عنوان زیرمجموعه توسعه‌ای به همراه دارد که اشتغال ایجاد می‌کند.

او گفت : علاوه بر بحث اشتغال در پروژه گرمسیری، بحث توسعه‌های فیزیکی نیز همچون پروژه‌های صنایع تبدیلی، پروژه‌های شهرک مسکونی و افزایش جمعیت شهر‌ها در نظر گرفته شده است.

این مسئول افزود: پروژه اعتباراتی داشته که در حال حاضر با همان قیمت بیش از ۱۴ میلیارد تومان قیمت پروژه است، اما یک بحث محیط‌زیستی وجود دارد که کار را کند کرده بود و در جلسات دفتر زیربنایی دولت ۲ بار شرکت کردیم و در حال رفع این مشکلات زیست‌محیطی هستیم.

او گفت: روند پروژه گرمسیری روند خوبی است، اما اعتباراتی که نیاز دارد یک بخش از آن در زیرپروژه‌ها پیش‌بینی‌شده که با مشارکت بخش خصوصی انجام شود، چون خود پروژه یک مگاپروژه‌ای است و دارای برنامه توسعه‌ای است.

سالاری گفت: این پروژه زیرمجموعه‌های زیادی دارد که توسط دستگاه اجرایی برنامه‌های آن تدوین می‌شود و به‌زودی به مرحله اجرا درمی‌آید .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.