فرماندار بروجن گفت: سهم این شهرستان از احداث واحد‌های روستایی ۱۶۰ واحد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در اولین نشست اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: سهم بروجن از احداث واحد‌های روستایی ۱۶۰ واحد است.

او بر لزوم تلاش جهادی در راستای گام برداشتن به سمت جهش تولید تأکید کرد و افزود: برای اینکه بتوانیم در مقابل تحریم‌های ظالمانه دشمن بایستیم، چاره‌ای جز اکتفا به توان و ظرفیت خود و کمک به تولید داخلی نداریم.

ملکی با بیان اینکه روستا یکی از پایه‌های اساسی اقتصاد مقاومتی است اضافه کرد: پتانسیل‌های فراوانی در روستا‌ها وجود دارد که اگر حمایت شود می‌تواند بسیاری از دغدغه‌های امروز را رفع کند.

او ادامه داد: با اجرای طرح ۱۶۰ واحد مسکونی در شهرستان بروجن می‌توان در جهت تقویت اشتغال و اقتصاد روستایی در زمینه‌های مختلف اقدام کرد.

ملکی زیر بنای در نظر گرفته شده برای احداث واحد‌های مسکونی را ۶۰ متر مربع عنوان کرد و گفت: احداث این ۱۶۰ واحد روستایی در شهرستان با پرداخت ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض انجام می‌شود.

او افزود: افراد ساکن روستا، فاقد مسکن و اشخاصی که تا کنون از تسهیلات و امکانات دولتی استفاده نکرده اند، با داشتن زمین مسکونی به عنوان آورده شخصی از مزایای این طرح حمایتی برخوردار خواهند شد.

سهراب رئیسی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری هم با بیان اینکه تا پایان این طرح دو هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی در نقاط مختلف روستایی احداث می‌شود گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای اجرای این طرح یکهزار و ۶۰۰ میلیارد ریال است.

او افزود: این مبلغ به صورت تسهیلات قرض الحسنه و کمک بلاعوض در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.