بسیجیان خادم الشهدای شهرستان جهرم با حضور در پایگاه انتقال خون این شهر، ۱۰ هزار سی‌سی از خون خود را به بیماران نیازمند به خون اهدا کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان جهرم گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا، اهدای خون در این شهرستان کاهش یافته و با کمبود پلاکت مواجه هستیم.

یعقوب رضاییان اظهار داشت: با توجه به اعمال جراحی که در بیمارستان‌های جهرم انجام می‌شود، احتیاج به خون داریم و به همین سبب از مردم می‌خواهیم اهدای خون به ویژه در ماه مبارک رمضان را مد نظر داشته باشند.

او بیان کرد: خونگیری از روزه‌داران بعد از افطار هم انجام می‌شود از این رو از شهروندان درخواست می‌کنیم برای اهدای خون و نجات جان بیماران نیازمند به پایگاه انتقال خون مرکزی واقع در بولوار مطهری و پایگاه بنی‌هاشمی مستقر در خیابان ۱۷ شهریور مراجعه کنند.

رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان جهرم گفت: شهروندان می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصر‌ها از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۳:۳۰ به پایگاه مرکزی روبه روی بیمارستان مراجعه و خون اهدا کنند.

رضاییان ادامه داد: اهدای خون در مراکز زیر پوشش سازمان انتقال خون، در شرایط استریل و استاندارد انجام می‌گیرد و هیچ گونه خطری برای اهداکنندگان به لحاظ سرایت ویروس کرونا ندارد.

او اضافه کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همه تدابیر بهداشتی لازم در انتقال خون شهرستان پیش‌بینی و اجرا شده و کار خونگیری بدون هیچ‌گونه تجمع و در اسرع وقت، از اهدا کنندگان انجام می‌شود.

شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار