فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۱۲ دستگاه بیت کویین (تولید ارز دیجیتال) در این شهرستان کشف و ضبط شد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، فرمانده نیروی انتظامی بروجرد گفت: ۱۲ دستگاه بیت کویین (تولید ارز دیجیتال) در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ عزت اله غلامی افزود: به منظور برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و حمایت از کالای داخلی در راستای اجرایی شدن شعار سال که به نام جهش تولید نامگذاری شده است، ماموران این انتظامی با کار اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ نفر از مخلان امنیت اقتصادی در بروجرد شدند.

او  اظهار داشت: همچنین ماموران در بازرسی از منزل یک نفر متهم که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال (بیت کویین) در یکی از محله‌های بروجرد نموده بود ۶ دستگاه ماینر و ۶ دستگاه پاور کشف و یک نفر را دستگیر نمودند.

فرمانده انتظامی بروجرد اضافه کرد: در عملیاتی دیگر ماموران این یگان در جاده‌های ارتباطی شهرستان یک دستگاه کامیون را متوقف و ۴ دستگاه کولر گازی ۲۴ هزار و ۳ دستگاه پنل مربوطه را کشف و ۲ نفر را در این راستا دستگیر کردند.

سرهنگ غلامی ادامه داد: برابر نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۲ میلیارد ریال برآورد شده و متهمان نیز جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی گردیدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.