ناصر روان بخش با تشریح برگزاری دوره‌های آموزشی سال ۹۸، گفت: ارتقاء سطح علمی و فنی کارکنان و شرکت‌های تابعه از اولویت‌های این معاونت در سال جدید است.

ناصر روان بخش سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،  با اشاره به برنامه‌های ارتقاء سطح مهارت کارکنان با هدف افزایش نرخ بهره وری اظهار داشت: در راستای احصاء نیاز‌های آموزشی و بر اساس شرایط نسبت به برگزاری ۵ دوره آموزشی کارکنان و ۱۱ دوره شرکت‌های پیمانکاری در سال ۹۸ اقدام شد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع با بیان عملکرد این معاونت در حوزه اجرای آموزش‌های مرتبط با بهره وری در سال گذشته عنوان کرد: ۵۹ دوره آموزشی به میزان ۱۶ هزار نفرساعت با مضامین تخصصی بندری و دریایی و مهارت‌های اداری در سال ۹۸ برگزار شد.

وی مدیریت بهره وری، تکنیک‌های تصمیم گیری مؤثر، مدیریت زمان و منابع، آشنایی با خدمات نوین الکترونیک، سامانه‌های خدماتی دولت الکترونیک، سیستم‌های ناوبری و مخابرات دریایی، اصلاح الگوی مصرف، مدیریت سبز، مدیریت دانش و ... را از عناوین دوره‌های برگزار شده اعلام کرد.
روان بخش اضافه کرد: همچنین در راستای ارتقاء سطح علمی و فنی کارکنان شرکت‌های اپراتوری و پیمانکاری و افزایش راندمان و بازدهی خدمات این شرکت‌ها با برگزاری ۱۱ دوره آموزشی تخصصی گامی مهم برداشته شد.
او با اشاره به اینکه نیروی انسانی توانمند بزرگترین سرمایه هر سازمان است و هرگونه بهبود و پیشرفت در سطوح علمی و مهارتی، افزایش بهره وری را در پی خواهد داشت گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده در سال ۹۸ برای خانواده‌های کارکنان و فرزندان ۹ دوره فرهنگی، آموزشی در قالب طرح‌های تابستانی برگزار شد.

وی با اشاره به برنامه راهبردی تدوین شده جهت نیل به اهداف کلان سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین الزامات قانونی مندرج در قانون خدمات کشوری تصریح کرد: معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع اقدام به طراحی و تدوین دوره‌های آموزشی در کلیه سطوح شغلی اعم از مدیران ارشد، روسای ادارات و کارشناسان متناسب با مشاغل مورد تصدی نموده و شاخص برنامه‌ها و راهبرد بخش آموزش سال ۱۳۹۹ و عناوین دوره‌های مرتبط با نیاز‌های آموزشی احصاء شده است و در حوزه ارتقاء مهارت‌های مرتبط با هر واحد در تقویم آموزشی بندر برای سال ۱۳۹۹ تدوین شده است.

وی اظهار کرد: در راستای افزایش بهره وری، مدیریت زمان، هم گامی با شرایط کنونی، دوره‌های آموزش مجازی مبتنی بر هوشمندسازی در دستور کار قرار دارد و ارتقاء سطح علمی و فنی کارکنان و شرکت‌های تابعه از اولویت‌های این معاونت در سال جدید است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار