مهم‌ترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهمترین حوادث امروز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه سال ۹۹ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

۱۴ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه دستگیر شدند

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ۱۴ نفر از عاملان سرقت‌های مسلحانه و تجاوز به عنف با تلاش شبانه‌روزی پلیس در جنوب شرق کشور دستگیر و ۲۲ فقره سرقت نیز کشف شد.

سردار احمد طاهری ر اظهارداشت: پلیس آگاهی با همکاری دیگر رده‌های عملیاتی سیستان و بلوچستان در بررسی پرونده‌های سرقت‌های مسلحانه و به عنف در هفته گذشته ۱۴ نفر از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و تحت مراقبت قرار دادند.

وی افزود: در این راستا ماموران انتظامی شهرستان‌های زاهدان، ایرانشهر، خاش، چابهار و دلگان با هماهنگی‌های قضایی این سارقان را در عملیات‌های مختلف دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در پی دستگیری این سارقان، یک دستگاه خودرو و ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۴۸دستگاه تلفن همراه، مقادیری وجه نقد مسروقه به همراه تعدادی سلاح و مهمات و چند قبضه سلاح سرد کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو، ۲ فقره سرقت مسلحانه مغازه، ۲ فقره سرقت مسلحانه تلفن همراه، ۲ فقره سرقت به عنف مغازه، ۲ فقره سرقت به عنف موتورسیکلت، و ۱۳ فقره سرقت به عنف وجه نقد و تلفن همراه اعتراف کردند.

سردار طاهری با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر جرائم احتمالی خاطرنشان کرد: پلیس سیستان و بلوچستان بر تداوم اجرای طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی بویژه در برخورد با جرایم خشن و سرقت‌های به عنف و مسلحانه برای افزایش رفاه اجتماعی شهروندان با حداکثر توان خود ادامه خواهد داد و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مهرستان کشف شد

 فرمانده انتظامی مهرستان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان از کشف ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه کامیونت ایسوزو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد سرگزی  اظهارداشت: روز گذشته ماموران پلیس آگاهی مهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور سوران- مهرستان به یک دستگاه کامیونت ایسوزو مشکوک شدند.

وی ادامه داد: ماموران پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن ۱۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و خارج از چرخه قانونی توزیع را کشف کردند.
فرمانده انتظامی مهرستان گفت: در این رابطه ضمن توقیف این کامیون، راننده متخلف نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد قاطعانه با قاچاقچیان کالا و سوخت به دلیل اخلال در نظام اقتصادی کشور، از شهروندان خواست تمامی اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

بی توجهی به جلو حادثه آفرید

برخورد پژو ۴۰۵ با عابر پیاده در شهر زابل عابر را به کام مرگ کشاند.

سرهنگ " احمد ثمره حسینی " فرمانده انتظامی شهرستان زابل  گفت: گزارش یک فقره تصادف جرحی در "خیابان دانشگاه "شهر زابل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ارسال و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری ۱۲ این فرماندهی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده در محل حادثه مشخص شد یک سواری پژو ۴۰۵ نقره‌ای رنگ با یک عابر پیاده برخورد کرده است.

سرهنگ ثمره حسینی تصریح کرد: در این حادثه عابر پیاده مجروح که توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل می‌شود که متاسفانه به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل خاطر نشان کرد: کارشناس تصادفات پلیس راه علت تامه حادثه را سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو راننده سواری پژو ۴۰۵ اعلام کرده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار