اهالی روستای فورجان از طولانی شدن روند رسیدگی به پرونده حمله اهالی یک روستای همسایه به روستای شان نگرانند.

دهیار روستا فورجان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: موضوع حمله چند هفته گذشته تعدادی از اهالی روستای همسایه توسط مسئولان قضایی در حال بررسی و پرونده در جریان است اما هنوز نتیجه ای به ما اعلام نشده است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه تهدیدهای اهالی روستای همسایه همچنان ادامه دارد افزود: برایشان مهم نیست که اکنون پرونده در دادگاه دارند و همچنان به دنبال دعوا هستند.

او با بیان اینکه چندین بار اهالی روستا تهدید شده اند گفت: چند شب پیش تعدادی از اهالی روستای همسایه دوباره به روستای مان امدند و شیشه های یک ماشین را شکستند.

ابراهیمی ادامه داد :در پی این موضوع صبح با تماس به پاسگاه و حضور مامورین در فورجان موضوع صورت جلسه شد اما اهالی روستای همسایه ادعا کردند که اول شما با حضور در روستا شیشه های ماشین یکی از اهالی را شکستید در صورتی که اینگونه نبوده است و تصاویر توسط دوربین اول روستا ضبط شده است.

ابراهیمی گفت: چندی پیش چوپان گله روستا را هم تهدید کردند. همچنین جلوی یکی از اهالی روستایمان را که ناچار بوده از مسیر آن روستا تردد داشته باشد و به فورجان بیاید، گرفته اند و به او گفتند که هیچ کسی از اهالی روستای فوجان حق تردد از این مسیر را ندارند.

تماس های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با نیروی انتظامی برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.