استاندار قزوین همزمان با روز جهانی کار و کارگر از ۴ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک کاسپین آبیک بازدید کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، استاندار قزوین همزمان با روز جهانی کار و کارگر با حضور در شهرک کاسپین آبیک  از خط تولید شرکت نقش الماس کاسپین تولید کننده فیلم پلاستیکی چند لایه شده سلفون حرارتی با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۷۵نفر و خط تولید شرکت سوخت آما تولید کننده قطعات خودرو با استغالزایی ۳۰۰نفر بازدید کرد.

جمالی پور همچنین از خط تولید شرکت فن آوری بهینه ایرانیان خوشنام با برند فابل تولید کننده انواع ملزومات اداری مدرسه شامل لوازم التحریر با ظرفیت ۳۵ نفر اشتغال بازدید کرد.

استاندار  در ادامه از شهرک صنعتی کاسپین آبیک از طرح توسعه صنعتی در حال ساخت پیروز صنعت لیان اولین تولید کننده تسمه انتقال نیرو و ولگانیزه شده در خاورمیانه با اشتغال ۱۷۰ نفر دیدن کرد.

هدایت الله جمالی پور استاندار در این بازدیدها گفت: بی شک همه مسئولین نظام از شرایط سخت و طاقت فرسای کارگران اطلاع دارند و برای احقاق حقوق این قشر زحمت کش از هیچ تلاشی فرو گزار نخواهند کرد.

جمالی پور، کارگران را سربازان امنیت و توسعه جامعه دانست که همواره در دفاع از استقلال اقتصادی و خودکفایی کشور تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار