وکیل شیخ دیاباته بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال تهران در نامه‌ای آخرین هشدار را به مدیران این باشگاه بابت مطالبات این مهاجم داد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ دیاباته بازیکن اهل مالی تیم فوتبال استقلال تهران که در این فصل از رقابت های لیگ برتر عملکرد خوبی برای آبی های پایتخت داشته و توانسته یکی از گلزنان برتر لیگ نوزدهم باشد پس از تعطیلی مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به کشور خود بازگشت.

دیاباته در این مدت بابت دریافت نکردن مطالبات خود بارها ناراحتی و گلایه خود را به گوش مدیران استقلال رسانده بود. در همین بین گفته می شود وکیل این بازیکن با ارسال ایمیلی به باشگاه استقلال از آن ها خواسته تا حقوق عقب افتاده بازیکن خود را پرداخت کنند در غیر این صورت آن ها مجبور خواهند شد از استقلال به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شکایت کنند.


بیشتر بخوانید: تیام به جای دیاباته در خط حمله استقلال


باید دید آیا مدیران جدید باشگاه استقلال می توانند مطالبات این بازیکن را پرداخت کنند یا او هم مانند (آندره آ استراماچونی سرمربی اول فصل استقلال) مجبور خواهد شد این تیم را ترک کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
دیاباته حدوداً ۲ ماه پیش با نماینده باشگاه گل گهر سیرجان به توافق رسید و در فصل آینده وی را در تیم کرمانی خواهید دید و در صورتیکه باشگاه استقلال حقوق ایشان را نپردازد طبق بند قرارداد فی مابین و تا قبل از به پایان رسیدن بازیهای لیگ برتر، از تیم آبی پوش جدا و میتواند بر علیه تیم مذکور به فیفا شکایت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹
این فوتبالیست ها چرا این همه پول میگیرن اما یک کارگر واسه اجاره خونش مونده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
موقعی که براتون گل میزدخوشحالی میکردیدحالا صداشانمی شنویدپول شابدید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
اولا با این وضع ارز ، ثانیا وقتی باشگاه در توان خود نمی بیند که حقوق ارزی تهیه و پرداخت کند چرا باید مرتکب چنین اشتباهی شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
ول کنید این ها رو دو تا دانشمند جذب کنید دوتا نخبه دستشو بگیرید و جمایت کنید تو کشور کار کنند یا به مملکت برگردانند ما بردیم. چن تا توپ به دروازه زدن هنر نیست دلالی و سرگرمیه. تو این شرایط اقتصادی نه به دلال نیازی نه به سرگرمی دلالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بی چاره استقلال وقت همین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۱ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
داداش وزیر از ستاره های استقلال خوشش نمیاد، پول نمیده که برید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۶ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
بابا جان بیا پرسپلیس ایمنی
آخرین اخبار