مدیرکل اوقاف استان سمنان:

۳ هزار بسته ارزاق در استان سمنان توزیع شد

حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی از توزیع سه هزار بسته ارزاق بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه به همت هیئت‌امنای بقاع متبرکه استان سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان اشاره به اقدامات بقاع متبرکه در زمینه مقابله با کرونا و همچنین همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: به همت هیئت‌امنای بقاع متبرکه استان، بالغ‌بر سه هزار بسته ارزاق بین نیازمندان توزیع شده است.

او با بیان اینکه با توجه به شرایط کنونی کشور و بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در حال حاضر امکان برگزاری مراسم و اجتماعات وجود ندارد، اما این به معنای تعطیلی همه ارکان بقاع، مساجد و دیگر مکان‌های مذهبی نیست، تاکید کرد: از آنجا که امکان برگزاری مراسم افطاری در بقاع متبرکه به دلیل شیوع کرونا در سال جاری وجود ندارد تصمیم بر آن شد تا بقاع متبرکه اطعام نیازمندان را به شکل بسته‌های ارزاق بین آن‌ها توزیع کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه این بسته‌های ارزاق در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه مواسات و کمک مومنانه بین نیازمندان استان توزیع شده است، ابراز کرد: این اقدام به همت امنای بقاع و همراهی مردم و خیران به طور گسترده در سطح استان صورت گرفته است.

تدینی اظهار کرد: دفاتر ائمه جمعه، حوزه‌های علمیه، سپاه پاسداران، هیئت‌امنای بقاع متبرکه و مساجد و همه دستگاه‌هایی که در امر خدمت‌رسانی به مردم در ایام شیوع کرونا مشغول فعالیت هستند، از ابتدا تاکنون فعالیت‌های بسیار خوبی با محوریت مردم انجام‌شده که جای تقدیر و تشکر دارد.

او در دیگر بخش سخنان خود با بیان اینکه دو وقف جدید دیگر در دامغان ثبت‌شده است، گفت: از ابتدای سال ۹۹ تاکنون چهار وقف در این شهرستان صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان درباره موارد وقف شده در دامغان، توضیح داد: خانه مسکونی به مساحت ۱۹۵ متر مربع با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان با هدف تأمین هزینه‌های بیت الزهرا (س) دامغان و یک باب مغازه ۲۱ متری به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان برای برنامه‌های قرآنی وقف شده‌اند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.